Strona 1 z 34 1234567891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 332

Temat: Zakochanego na zabój rozterki

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie Zakochanego na zabój rozterki

    Szanowni Koledzy, we wstępie chciałbym przeprosić wszystkich za ignorancję- wiem, że powinienem zacząć pisanie artykułu od przeczytania całego forum, ale tematów jest tu tyle, że przejrzenie ich postarzyłoby mnie o ładnych parę latek. Postaram się streścić, mniej cierpliwych przepraszam serdecznie, ale chciałbym aby wszyscy dobrze mnie zrozumieli i pomogli mi jak najlepiej. Proszę jedynie o przeczytanie i radę.
    Jestem 23-letnim studentem-pracownikiem korporacji, z autami trochę styczności miałem (maluch, astra I, astra II), ale nie jestem mechanikiem i nie znam się na tym za bardzo. Na dobrych zdjęciach jestem w stanie coś zrobić, ale gdy potrzeba dużych napraw pędzę z autem do serwisu. Moja historia z Alfą zaczęła się w 2000r gdy mój ojciec kupił 156`tkę z motorem 1.8TS, potem zamienił ją również na model 156, tym razem z motorem 2.0JTS. Oba auta były fabrycznie nowe z salonu, a jednak roboty przy nich było mnóstwo, w drugiej (rocznik 2003) ostatecznie padło zawieszenie i została sprzedana kilka miesięcy temu. Po przejściach z tymi autami doszedłem do wniosku, że Alfie Romeo mówię dziękuję i nigdy nie dam się uwieść, tym bardziej, że moje samochody do awaryjnych nie należały i byłem z nich zadowolony. W pierwszej astrze musiałem uszczelnić głowicę 500zł to całkowity koszt napraw przez 2 lata, drugą jeździłem 3 lata i całkowity koszt napraw wynosi aktualnie 100zł (coś mi się w kolektorze poluzowało i brzęczało). Byłem z niej tak zadowolony, że nie myślałem o zmianie auta, chciałem ją sobie powolutku tuningować (szary samochodzik, nie królowa piękności), odchować w niej dzieci, zasadzić drzewo i jeździć do jej naturalnej śmierci, a na koniec rozpalić na dachu z