byłem na odczycie błędów. Było ich całkiem sporo, jednakże obstawiam, że większość to pozostałość po starym rozładowanym akumulatorze, odpalaniu z kabli i jazdy z choinką błędów. BCM pokazał takie:
Od tego zacznę, dzięki za słowa otuchy. Świece, filtry już mam, czekam na olej (Millers 0W30 Premium C2). Świece irydowe, bodajrze NGK, co ciekawe, kumpel twierdzi, że ich żywotność to 30 tys. km., potem wypada zmienić na nowe.
U mnie to już 4 lub 5 sytuacja w ciągu przeszło już roku. W zeszłym roku pierwszy raz zdarzyło mi się to w kwietniu, potem już nie, choć silnik na zimnym jakby ciutkę czasem przerywał. Z tym przerywaniem to czytałem, że to dogrzewanie GPF, ale nie wiem, ile w tym prawdy. Pomiędzy pierwszą a kolejną taką sytuacją minął rok. Teraz od kwietnia miałem ze 3-4 takie przypadki, ale dopiero dzisiaj wypluło jakikolwiek błąd.