Witam wszystkich
Mam takie pytanie - czy w Julce 1.4 170k trzeba robic adaptacje/kodowanie akumulatora po wymianie?
Wiem, ze musi tam byc aku EFB. Planuje kupic varte blue efb. Przy wymianie o ile sie nie myle najpierw odpinam czujnik, pozniej minusowa kleme a na koncu plusowa?
I tak off top - czy wsadzenie zwyklego akumulatora uzywanego - moze powodowac, ze po odpaleniu auto lapie roznego rodzaju bledy? Dodam, ze nabylem auto ze zwyklym akumulatorem, nie ladowalem go po zakupie. Tydzien wszystko bylo ok do wczoraj. Odpala od strzala ale wczoraj komputer zwariowal i pokazal na desce chyba wszystkie mozliwe bledy. Po skasowaniu ich urzadzeniem diagnostycznym wszystko bylo w normie. Dzisiaj przy 3 odpaleniu znowu to samo, zresetowalem bledy i wszystko ok a pozniej dla testu odpalilem go i zgasilem 5 razy pod rzad i znowu choinka akumulator podlaczylem pod prostownik i generalnie ewidentnie byl niedoladowany.
Dziekuje za pomoc i pozdrawiam