Problem trywialny - zaśniedziałe styki przekaźników. Po wyjęciu wszystkich z puszki przed akumulatorem, obfitym spryskaniu złączek kontakt-sprayem od góry i od spodu, przeczyszczeniu nóżek przekaźników - problem minął jak ręką odjął.
Problem trywialny - zaśniedziałe styki przekaźników. Po wyjęciu wszystkich z puszki przed akumulatorem, obfitym spryskaniu złączek kontakt-sprayem od góry i od spodu, przeczyszczeniu nóżek przekaźników - problem minął jak ręką odjął.
Koledzy jestem laikiem i jeszcze raz prosiłbym o dokładne wskazówki odnośnie tej antenki od immo bo problem widzę, że mamy ten sam. Pod kierownicą jej szukać czy w ktorym miejscu? Co prawda mam gt ale wydaje mi się, że będą w tym samym miejscu
W 156 należy zdjąć osłonę kierownicy, antenka w formie obręczy założona jest na stacyjkę. Jak po nitce do kłębka dotrzesz po kabelku do centralki, w której należy przeczyścić styki. U mnie jak wyżej, problem okazał się zupełnie nieoczekiwanym zaśniedziałym przekaźnikiem.
99% uszkodzony sterownik silnika, do wymiany/naprawy
Lesiu taki też mi błąd pokazał komputer: U1701 - sterowanie silnikiem. Droga to jest inwestycja.. ?
Mam ten sam problem. Wyświetla się błąd VDC i kontolka CODE. Silnika nie da się uruchomić w trybie awaryjnym (kontrolka silnika nawet się nie zaświeca). Przeczyściłem te przekaźniki przy akumulatorze i próbowałem z tą antenką od immo, bez efektu. Nie zamieniłem tylko akumulatorów, ale obecny jest prawie nowy (1,5 roku z ASO). Auto musi trafić do elektryka, bo sam z tym nic nie zdziałam.