Wszystkie się powiększają. Może spróbuj w innej przeglądarce...
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
dodałem drugi raz. Zapewne, to jakiś problem ze znacznikami na stronie.
Załącznik 256166
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Ciekawi mnie jaki będzie finał tej historii
U mnie jak mi lały wtryski to auto pod obciążeniem w losowych momentach traciło połowę mocy. Więc to chyba załatwi sprawę.
(zapomniałem zakończyć własnego tematu zaraz to zrobię
Witam,
Od mojego ostatniego postu wszystko później działo się tak, jak napisał @sdero. Jeśli chodzi o finał historii, tj odzyskanie pełnych 200km (zabawa z tematem wtrysków) to na ten moment nie wiem kiedy i czy w ogóle do tego dojdzie, progi zaczynają mi puchnąć, pojawia się kolor, nawet w jednym miejscu jest pęknięcie - także jeśli środek jest w złym stanie już, być może pozbędę się alfy bo już nie mam siły na ciągłe marnowanie $ na to auto. @sdero polecił mi jednego blacharza który może sprawdzić mi to, ale nie zaszkodzi zapytać w razie czego o większą ilość kontaktów - żeby nie zakładać nowego tematu - znacie kogoś, kto będzie w stanie sprawdzić środek bez większego wydawania pieniędzy? + może ktoś wie, jak w 159 to działa, tj jeśli progi mają objawy, to na 100% ze środkiem jest źle, czy jest szansa, że jest ok i 'wystarczy' ogarnąć progi?
Dzięki!
Czy sytuacja w jakikolwiek sposób się rozwinęła?
Ja mam problem nieco podobny w mojej 2.4 200KM.
Zaczęło się od spadku mocy i takiego jakby "pulsowania" przy przyspieszaniu, jakby turbina ładowała raz więcej, raz mniej.
Auto trafiło do serwisu, gdzie stwierdzono, że przyczyną są klapy wirowe. Usunięto je, zaślepiono EGR i "zneutralizowano" DPF. Na hamowni Alfa pokazała ok. 172 KM. Po chiptuningu doszła do 208 KM.
Ubytek mocy podejrzewano we wtryskach, bo korekty dwóch z nich odbiegały od normy. Wtryskiwacze dano do sprawdzenia, ale wszystkie wypadły wzorcowo.
Oprócz tego Alfa kopciła na czarno przy pełnym obciążeniu powyżej 3 tys. rpm oraz nawet przy dodaniu gazu na wolnych obrotach. Sporadycznie pojawiała się też nierówna praca na jałowych.
Ostatecznie zregenerowano turbinę i Alfa pokazała 190 KM. Przestała kopcić.
Nadal jednak pojawia się (sporadycznie) nierówna praca, a po próbach drogowych i na hamowni doszło ponownie lekkie "pulsowanie" pod maks. obciążeniem.
Do tego nie może przekroczyć bariery 210 KM po wgraniu przygotowanej dla niej mapy.
Ktoś miał podobnie?
Czy mimo stwierdzenia idealnych parametrów wtryskiwaczy w teście należy w nich upatrywać przyczyny problemu?