Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 64

Temat: Wspomaganie - olej

  1. #51
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar yaniq
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTS
    Postów
    713

    Domyślnie

    Po pierwsze, oszczerco i pomawiaczu, odpowiedz na moje pytnia, bo zachowujesz się jak gówniarz w piaskownicy, po drugie, napisałem Ci, "jak krowie na rowie", powód wycofania czynnika na bazie freonu, po trzecie, znajdź mi samochód, który od 2006 roku, nie miał wymienianego czynnika w klimie, po czwarte, pytam, jak kogoś dobrego, nie o parametry płynu, które powtarzasz w biezdurno, tylko o to, co jako użytkownik samochodu, zyskam na wymianie płynu, bo nawet te Twoje z dudu wzięte screeny, zakładają tę wymianę po awarii zbiorniczka - przeczytaj to, co sam wrzuciłeś i skup się na faktach, bo jak chcesz opowiadać bajki, to najmij się w jakimś przedszkolu.

    Bredzisz coś o dłuższej żywotności układu, a więc pytam o ile i skąd taka informacja, znowu ze Stellantis Holandia, w którym posługują sie łamaną polszczyzną, a której sam nie rozumiesz?
    Ostatnio edytowane przez yaniq ; 06-03-2023 o 16:56

  2. #52
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2022
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    57

    Domyślnie

    Czytasz, ale niewiele rozumiesz, więc po co mam się powtarzać? To nie moje screeny. To screeny kogoś, kto prawdopodobnie pracuje w ASO. Tak czy tak, screeny nie dotyczą usterki zbiorniczka jak sugerujesz, a występowania np. drgań w układzie. tu masz właśnie kolejny powód. W układzie powstają „fale wibroakustyczne” które w zależności od płynu, mogą się nasilać. Kolejny powód mniejsza lepkość, a co za tym idzie, płynniejszą praca pompy. Czy pisałem już o lepszych właściwościach smarnych, antyutleniających itp. ? Jeżeli tak, to znaczy, że nie potrafisz połączyć tego ze zużyciem elementów które poddane są tarciu, i korozji , a „elementy” tego krążą wraz z płynem w układzie. Widzisz, gaz został wycofany, czerwony płyn nie. Pomimo to, z jakiegoś powodu Alfa w nowszych rocznikach zmieniła go właśnie na zielony. Hella, to producent części na pierwszy montaż, i w ich „kartach napraw” też jest ta informacja. Przy odrobinie dobrej woli zauważysz, że jest spojna z wklejonymi screenami, z warsztatu Alfy. Jeżeli nadal nic „nie pyka”, to obawiam się, że już nie pyknie
    Ostatnio edytowane przez Fast ; 06-03-2023 o 22:56

  3. #53
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,568

    Domyślnie

    Cytat Napisał yaniq Zobacz post
    Czyli jest to tajna informacja Stellantisa w Holandii, czy również w innych krajach takie procedury obowiązują, bo ja wolałbym zadzwonić do polskiego ASO Stallantisa, niż do Holenderskiego, łatwiej byłoby mi się dogadać.
    Możesz dzwonić do polskiego ASO i zapytać ich o ten Service News, mają do niego dostęp i obowiązuje również u nas.
    Parę lat temu znajomy mi to sprawdzał jak przymierzałem się do zmiany płynu, jednak zostałem przy czerwonym zgodnie z jego sugestią.



    Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka

  4. #54
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar yaniq
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTS
    Postów
    713

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fast Zobacz post
    kto prawdopodobnie pracuje w ASO
    Aha, czyli już nie Stellantis Holandia, tylko "prawdopodobnie" pracownik serwisu.

    Cytat Napisał Fast Zobacz post
    Tak czy tak, screeny nie dotyczą usterki zbiorniczka jak sugerujesz, a występowania np. drgań w układzie.
    Jakich "drgań", o czym Ty bredzisz, występowało "gumowanie", czyli przy obracaniu kierownicą, odgłos taki, jakby pocierały o siebie dwa gumowe elementy i dodatkowo "gotował" się płyn w zbiorniczku, nie było żadnych drgań - skąd wytrzasnąłeś te "drgania", też od tego "prawdopodobnie mechanika"???

    Metodą na pozbycie się tych efektów, czyli gumowania i "gotowania się płynu", była wymiana zbiorniczka na zmodyfikowany, jestem tego najlepszym przykładem, a i FXX, też chyba nim jest, skoro pozostał na GI/E.

    Cytat Napisał Fast Zobacz post
    Hella, to producent części na pierwszy montaż, i w ich „kartach napraw” też jest ta informacja.
    To po co modyfikowali zbiorniczek, skoro problemem był płyn?

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Możesz dzwonić do polskiego ASO i zapytać ich o ten Service News
    Cytat Napisał yaniq Zobacz post
    a to, że wymiana płynu to zwyczajna "bujda na resorach", powiedział mi nie kto inny, jak pracownik serwisu, który akurat był w sklepie z częściami w ASO Alfy w Warszawie.


    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Parę lat temu znajomy mi to sprawdzał jak przymierzałem się do zmiany płynu
    Po co mam obdzwaniać jakieś przypadkowe serwisy, podaj, w którym pracuje/pracował Twój znajomy i tam zadzwonię.
    Ostatnio edytowane przez yaniq ; 07-03-2023 o 12:11

  5. #55
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,568

    Domyślnie

    Cytat Napisał yaniq Zobacz post
    Po co mam obdzwaniać jakieś przypadkowe serwisy, podaj, w którym pracuje/pracował Twój znajomy i tam zadzwonię.
    Bez różnicy, do którego zadzwonisz, każdy ma dostęp do tego samego systemu.
    Ale możesz zadzwonić do ASO w Gdyni lub Wejherowie.

    Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka

  6. #56
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,568

    Domyślnie

    Cytat Napisał yaniq Zobacz post
    Metodą na pozbycie się tych efektów, czyli gumowania i "gotowania się płynu", była wymiana zbiorniczka na zmodyfikowany, jestem tego najlepszym przykładem, a i FXX, też chyba nim jest, skoro pozostał na GI/E.
    Nie, nie jestem tym przykładem, bo:
    - płyn wymieniałem z uwagi na jego stan i przebieg,
    - nie dotyczył mnie problem wadliwego zbiorniczka, bo w 2.4JTDm był inny zbiorniczek.

    A przy GI/E zostałem, bo musiałbym czyścić dokładnie układ, a i uznałem, że lepsze wrogiem dobrego.

    Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka

  7. #57
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar yaniq
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTS
    Postów
    713

    Domyślnie

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Bez różnicy, do którego zadzwonisz, każdy ma dostęp do tego samego systemu.
    ASO grupy Stellantis, a Fiata od czasów "kredensa" i "malucha" - Firma "OSCAR" w Ostrołęce

    Nic nie wiedzą o takie akcji, mało tego, zadali mi logiczne pytanie, dlaczego miałaby ona dotyczyć tylko poszczególnych egzemplarzy 159/Brera/Coupe, a nie wszystkich samochodów grupy, zalewanych płynem GI/E.

    Powiedzieli mi, że czasami zdarza się, że klient sam gdzieś "zasłychnie" o tym, że GI/R jest lepszy niż zalany u niego fabrycznie GI/E i wtedy nie ma problemu, żeby mu go wymienili, natomiast sami z siebie, takich wymian nie proponują.


    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Nie, nie jestem tym przykładem, bo:
    Ok, a więc pozostaje nim ja i Ci wszyscy, którzy płynu nie wymienili i pisali o tym w wątku dotyczącym problemów ze zbiorniczkami.

  8. #58
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,568

    Domyślnie

    Cytat Napisał yaniq Zobacz post
    ASO grupy Stellantis, a Fiata od czasów "kredensa" i "malucha" - Firma "OSCAR" w Ostrołęce

    Nic nie wiedzą o takie akcji, mało tego, zadali mi logiczne pytanie, dlaczego miałaby ona dotyczyć tylko poszczególnych egzemplarzy 159/Brera/Coupe, a nie wszystkich samochodów grupy, zalewanych płynem GI/E.

    Powiedzieli mi, że czasami zdarza się, że klient sam gdzieś "zasłychnie" o tym, że GI/R jest lepszy niż zalany u niego fabrycznie GI/E i wtedy nie ma problemu, żeby mu go wymienili, natomiast sami z siebie, takich wymian nie proponują.
    Dziwne, w Gdyni o tym wiedzieli.
    Oczywiście zapytałeś o Service Newsa o tym konkretnym numerze?


    Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka

  9. #59
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar yaniq
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTS
    Postów
    713

    Domyślnie

    Zapytałem czy była taka akcja - zapytam więc Ciebie, tak, jak oni mnie, z nieskrywanym zdziwieniem:

    - dlaczego miałaby być taka akcja, dotycząca akurat 159/Brery/Coupe, a nie wszystkich samochodów grupy, w których fabrycznie zalewany byłby GI/E?

    Odpowiem Ci, tak, jak Ty mnie - masz nazwę ASO i sobie zadzwoń, bo być może mnie okłamali

  10. #60
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,568

    Domyślnie

    Cytat Napisał yaniq Zobacz post
    Zapytałem czy była taka akcja - zapytam więc Ciebie, tak, jak oni mnie, z nieskrywanym zdziwieniem:

    - dlaczego miałaby być taka akcja, dotycząca akurat 159/Brery/Coupe, a nie wszystkich samochodów grupy, w których fabrycznie zalewany byłby GI/E?

    Odpowiem Ci, tak, jak Ty mnie - masz nazwę ASO i sobie zadzwoń
    To pytanie do producenta skoro takiego SN wypuścił, nie do mnie.

    Ale ja już dzwoniłem kiedyś w tej sprawie i w Trójmieście o tym SN wiedzieli, więc nie czuję potrzeby dzwonić do Ostrołęki, żeby komuś udowadniać, że akurat w tym ASO o tym nie wiedzą
    Ale wyskrobałem do nich maila z pytaniem o ten konkretny SN, czekam na odp.

    Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez FXX ; 08-03-2023 o 15:26

Podobne wątki

  1. [Brera] Wspomaganie
    Utworzone przez Damian07 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-10-2021, 17:37
  2. 156 wspomaganie
    Utworzone przez kasa6661 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-02-2014, 20:56
  3. [146] Olej do wspomagania i olej silnikowy
    Utworzone przez GladArk146 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 15:26
  4. wspomaganie?
    Utworzone przez ufo1009 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-10-2010, 22:57
  5. [33] Wspomaganie w 33
    Utworzone przez hudy w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-11-2008, 09:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory