Siema
Jakiś czas temu zauważyłem ze na powrocie do zbiornika wyrównawczego paraflu zalega mi płyn. Dzisiaj chciałem zdjąć węża z tego króćca górnego, ale się połamał bo jakiś inteligent go przykleił do węża… po tej akcji płynu już w tamtym miejscu nie było (zdjęcie z neta bo nie zrobiłem ale pokazuje to samo) Zamówiłem nowy zbiornik i mam pytanie czy takie zaleganie tam płynu to normalne? Dodam ze tego płynu mi co jakiś czas ubywa do min i tak zostaje póki nie doleje. Korek wymieniłem na OE, uszczelka pod głowica git, chłodnica tez raczej szczelna, wycieków żadnych nie ma, jeszcze jest chłodniczka spalin i chłodniczka oleju (na eper nigdzie nie mogę znaleźć jej umiejscowienia).
Drugi temat to sporadyczny błąd p2014, IMRC wyczyszczony i działa poprawnie, przeplywka wyczyszczona (po demontażu środek w miarę czysty) i odczyty poprawne, jeszcze nie zaglądałem do przepustnicy i klap gaszących. Dodam ze ten błąd pojawia się nie zawsze, najczęściej po nocnym postoju i gdy temp jest taka jak teraz i tylko raz włożę kluczyk do stacyjki, gdy wsadzę to dwa razy zanim odpalę to błędu nie ma ale za to rzuca silnikiem