1. Czy głowica od 1.6 120koni jest taka sama jak od 2.0 ?
2. Czy blok od 1.6 120 koni da radę rozwiercić na tyle żeby weszły tłoki od 2.0 ? i czy wtedy ten blok będzie rzeczywiście miał 2 litry czy różnica w pojemności polega w większej mierze na skoku tłoka ?
3. Jak pozbywa się wałków balansujących w 2.0 ? poprostu zaślepia się otwory w bloku i po sprawie ?
4. Czy skrzynia 5 biegowa od 1.6 pasuję do 2.0 ?
5. Sensowniej jest rozwiercić te 1.6 do 2.0 (o ile to możliwe patrz punkt. 2) czy wziąść blok od 2.0 pozbyć się wałków balansujących (Jak? Patrz punkt. 3) i dołożyć skrzynie 5 biegową od 1.6 (Czy się da ? Patrz punkt. 4) ?
Pytam tak przyszłościowo bo w niedługim czasie chcę się zabrać konkretniej za silnik.. i te odpowiedzi bardzo ułatwiły by mi decyzje co do zakupów jakie mam wykonać i kosztów..