Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Rwanie paska klinowego 1.9 JTD '98

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD '98
    Postów
    11

    Domyślnie Rwanie paska klinowego 1.9 JTD '98

    Witam, proszę Was o pomoc ponieważ mam dziwny problem: pół roku temu wymieniłem piszczący pasek klinowy na nowy, po przejechaniu około 1000 km pasek zerwał się (dokładnie 1 klin od prawej strony został oberwany), stwierdziłem, że prawdopodobnie przy zakładaniu postrzępiłem pasek, więc wymieniłem go na nowy, na tym przejechałem ok 100 km i sytuacja powtórzyła się (dokładnie 1 klin od prawej strony został oberwany), postanowiłem sprawdzić napinacz, faktycznie był delikatnie skoszony więc wymieniłem go i oczywiście założyłem nowy pasek od tamtej pory przejechałem 2 500 km i nagle w trakcie jazdy straciłem wspomaganie i zapaliła się kontrolka braku ładowania, efekt pasek zerwał się w ten sam sposób jak wcześniejsze. Po zdjęciu paska zauważyłem że rolka od pompy wspomagania ma delikatny luz ale kiedy założyłem stary piszczący pasek i uruchomiłem silnik nie widać tego luzu. Teraz moje pytanie w czym może tkwić problem? Pytam bo zanim zabiorę się za wymianę lub (o ile to możliwe) za regenerację pompy mam nadzieję, że podacie mi jakiś mniej kosztowny i pracochłonny powód.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    koło wolnobieżne alternatora może być zacięte i rwać paski
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Zobacz do mojego tematu. Być może to ci coś podpowie - http://www.forum.alfaholicy.org/147/...zrzad_itp.html
    To może być problem z dwumasowym kołem pasowym, które powoli się kończy.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Piszczenie paska klinowego
    Utworzone przez Fitek w dziale 147
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 15-04-2014, 10:51
  2. Rolki paska klinowego 1.9 JTD 115 KM
    Utworzone przez grabsoon w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-06-2012, 09:10
  3. Zdjęcię paska klinowego 1.9 JTD 8V
    Utworzone przez smooder w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-05-2011, 18:16
  4. [145] Napinacz paska klinowego
    Utworzone przez mlodyrhx w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-03-2009, 11:47
  5. [155] Rolka od paska klinowego
    Utworzone przez KUBAS w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 02-03-2009, 19:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory