Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Liqui moly diesel spülung 2666-bezpośrednie podłączenie.

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    Alfa 156 JTD
    Postów
    10

    Domyślnie Liqui moly diesel spülung 2666-bezpośrednie podłączenie.

    Witam Kolegów i Koleżanki
    Zakupiłem sobie preparat do czyszczenia wtryskiwaczy jaki jest Liqui moly diesel spülung 2666.Czytając na necie wiele osób poleca podpięcie go bezpośrednio przy silniku/filtrze paliwa.Problem w tym że przeszukałem wiele stron i nigdzie nie ma jak to zrobić w Alfa 156 JTD.
    Czy był lub jest ktoś taki,kto już robił taki zabieg i mógłby się podzielić ze mną informacją jak to podłączyć??? Wiem że trzeba odpiąć wąż powrotu paliwa i jeszcze jakiś,ale za cholerę się na tym nie znam i nie wiem który to;/
    Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
    Pozdrawiam Serdecznie

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Takie czyszczenie wtryskiwaczy robi się za pomocą specjalnej maszyny, do tego przeznaczonej a preparat pewnie kupiłeś ale wlewa się go do pełnego baku paliwa.

  3. #3
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    Na youtube jest filmik z bodajże Marea-i. Trzeba "podać" pompie szpulunga i będzie działało. Pompka akwarystyczna czyni cuda

    Bez podstawowej wiedzy nie ogarniesz tego. Musisz spiąć zasilanie z powrotem i zrobić obieg dla szpulunga.

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków Radom
    Auto
    159 1.9 16v q-tronic 2008r
    Postów
    876

    Domyślnie

    najprawdopodobniej bez pompki akwarystycznej, albo czegoś podobnego nic Ci się nie uda pod maską połączyć.
    Mi się przynajniej nie udało, bo albo pompa CR nie była w stanie sama zasysać preparatu, albo gdzieś dostawało się powietrze. Układ miałe skonfigurowany dobrze, bo przeglądałem elearna.
    Dziś stwierdziłem, że wlewanie preparatu do baku mija się z celem. Wymontowałem więc pompę paliwa, włożyłem ją do wiadereczka, wlałem 2666 i czekałem aż się skończy. Niestety takie rozwiązanie ma 2 poważne minusy. 2666 miesza się z paliwem układu (filtr, pompa, węże, itp..), pompa paliwa bardzo się grzeje. Po 20 min musiałem przerwać i czekać aż ostygnie.

    1 próba sprzed miesiąca, czas ok 20min, początkowa temp silnika ok 50stC
    1 224ml
    2 143ml
    3 132ml
    4 155ml

    2 próba, po 2666, czas ok 10min, początkowa temp. silnia ok 60stC
    1 138ml
    2 95ml
    3 77ml
    4 104ml

    zrównując do 1 cylindra: (było/jest)
    224 / 224
    143 / 154
    132 / 124
    155 / 169

    reasumując, moim zdaniem 2666 nie wpłynął na wyniki próby przelewowej. Więc albo nie dał nic, albo przeczyścił wszystkie wtryski równo.

Podobne wątki

  1. [159] Liqui Moly spulung/Purge płukanie wtrysków - bezpośrednie połączenie diesel
    Utworzone przez Jambo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-11-2020, 16:22
  2. [159] Liqui moly diesel spulung
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 01-10-2016, 12:47
  3. [159] Liqui moly diesel czyli dolewka czyszcząca do diesla.
    Utworzone przez bartek1204 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 10:11
  4. 156 Ocena LiQUI Moly
    Utworzone przez Aster156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 23-06-2012, 22:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory