Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Airbox JTD

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie Airbox JTD

    Cześć Wam. W najbliższym czasie planuje modyfikacje mojego 1.9JTD 8v CF3.
    Wsadzę frontowy IC, orurowanie z nierdzewki no i strojenie pod niego, katalizatora już nie mam, EGRa też się pozbyłem, a zastanawia mnie fakt modyfikacji seryjnego airboxa na np dostępny na Allegro - Simota. Czy przepływka to wytrzyma? Wiem, żeby stożka unikać jak ognia, a jak się to ma z całym airboxem?
    Chciałbym to połączyć prostym odcinkiem od razu do Turbo, bez żadnych rezonatorów i rur zakrzywionych jak w serii, przepływka zaraz za boxem a za nią wejście z odmy (na odmie mam separator oleju).
    Powietrze byłoby brane z okolicy gdzie teraz znajduje się seryjny intercooler.
    Jest sens się z tym bawić?
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  2. #2
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Stożka unikać jak ognia - to stwierdzenie dotyczy mokrych stożków. Jak zakupisz dobry suchy (fujita aem etc.) będzie dobrze

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    O to mi chodziło, prosto i na temat. Dzięki
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,499

    Domyślnie

    Dokładnie tak.
    U mnie tak samo przebudowa dolotu. Aby szedł po prostej z nadkola/zderzaka do turbiny. Pucha ori out. Przepływka zostaje. Filtr Suchy + Hydroshield.
    Oczywiście na przyrost się nie nastawiam, bardziej praktyczne względy.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    W sumie pomysł z hydroshield tańszy, a wcale nie gorszy, bo i tak będzie zimny dolot. Teraz pytanie jaki ten filtr wybrać, majątku nie chce wydać na niego. Co powiecie o filtrach AOMA stalowy? I do tego właśnie hydroshield.
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  6. #6
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matti Zobacz post
    W sumie pomysł z hydroshield tańszy, a wcale nie gorszy, bo i tak będzie zimny dolot. Teraz pytanie jaki ten filtr wybrać, majątku nie chce wydać na niego. Co powiecie o filtrach AOMA stalowy? I do tego właśnie hydroshield.
    Nie nie - nie chcesz tej Aomy http://allegro.pl/filtr-stozkowy-suc...992102137.html i do tego hydroshield. To co dobre niestety musi kosztować .

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Nie nie - nie chcesz tej Aomy http://allegro.pl/filtr-stozkowy-suc...992102137.html i do tego hydroshield. To co dobre niestety musi kosztować .
    A czemu nie chce? :-D Zazwyczaj to fakt, jakość kosztuje. No nic, najwyżej nie będę jadł przez tydzień :-P
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,499

    Domyślnie

    Jak nie chcesz majątku wydawać to zostaw ori puchę.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matti Zobacz post
    Jest sens się z tym bawić?
    Nie ma sensu, przy takich modach spokojnie seria starcza, ewentualnie możesz założyć inną wkładkę.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Jak nie chcesz majątku wydawać to zostaw ori puchę.
    Właśnie jej bym się najchętniej pozbył. Więcej miejsca się zrobi.
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

Podobne wątki

  1. 2.0 JTS Airbox
    Utworzone przez Karmelitos w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-10-2015, 22:48
  2. Airbox 2.4JTD
    Utworzone przez hjeniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-01-2012, 00:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory